Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Ամեն ինչ «օքեյ» է

Ամեն ինչ «օքեյ» է
13.03.2009 | 00:00

-Որ ասում ես` շարքային քաղաքացին ճգնաժամից չի տուժի, դե, էս թոշակս առ, տեսնեմ` կուշտ փորով մի անգամ պերերիվ կանե՞ս։

Դիտվել է՝ 13359

Մեկնաբանություններ